Click to play video

Wybierz swój PRZEpakiet?

Pakiet PRZEklient

Pakiet PRZEfirma

39 zł miesięcznie
399 zł rocznie

Możesz też opłacić rok z góry ( zaoszczędzisz 15%)

109 zł miesięcznie

Możesz też opłacić rok z góry ( zaoszczędzisz 15%)

997 zł rocznie
  • Certyfikowane szkolenia z każdej branży
  • Dostęp do ekspertów 24h
  • Webinary ekspertów
  • Rekomendacje B2C & B2B
  • Współtworzenie publikacji STOBLEDOW.PL
  • Wielkie Sesje Networkingowe
  • Ogólnopolskie Kongresy B2C & B2B
  • Bezpieczeństwo dla Twojej pracy i biznesu
  • Certyfikowane szkolenia z każdej branży
  • Dostęp do ekspertów 24h
  • Webinary ekspertów
  • Rekomendacje B2C & B2B
  • Współtworzenie publikacji STOBLEDOW.PL
  • Wielkie Sesje Networkingowe
  • Ogólnopolskie Kongresy B2C & B2B
  • Bezpieczeństwo dla Twojej pracy i biznesu
  • Dostęp do platformy dla 8 osób z firmy

W ramach PRZE.org masz dostęp do konsultacji, szkoleń online i networkingu przez rok za 299 zł!

Czym jest

?

Nastała pewna moda na bycie najlepszym z najlepszych. Wiąże się to z podnoszeniem swoich umiejętności, pokazywaniem tego na zewnątrz i nauczaniem innych, by stawali się też takimi najlepszymi z najlepszych. Istnieje jednak inne, krótsze określenie tego fenomenu - PRZE. Ten przedrostek oznacza, że jesteś kimś ponadprzeciętnym, kto wyróżnia się z tłumu. Być może nieprzypadkowo istnieje słowo PRZEdsiębiorca. Postanowiliśmy, że stworzymy platformę, gdzie wszyscy ci PRZEkozacy z różnych branż będą wymieniać się wiedzą, doświadczeniem, będą szkolić innych, odpowiadać na pytania, udostępniać fachowe materiały, doradzać w trudnych sprawach. Naszym celem jest podnoszenie umiejętności każdego właściciela firmy, by stał się PRZEekspertem i rozwijał swoją firmę z szybkością światła!

Platforma, o której wspomnieliśmy wcześniej, to zamknięta grupa na Facebooku, do której dostęp mają PRZEeksperci oraz wszyscy z wykupionym pakietem. W sposób regularny odbywają się szkolenia na żywo oraz sesja pytań i odpowiedzi. Każdy z Członków grupy ma dostęp 24/7 do wszystkich ekspertów i może w każdej chwili się poradzić w trudnych sytuacjach firmowych. To o tyle pomocne, że nie musisz szukać odpowiedzi na różne pytania w odmętach Internetu. Jest jedno miejsce, w którym do każdej z branży jest przyporządkowany specjalista i z przyjemnością rozwiąże Twoje problemy.


Grupa na Facebooku to także doskonała platforma do networkingu. Poznasz nowych inwestorów, partnerów biznesowych, dostawców oraz klientów.


Prócz grupy, w każdym tygodniu drogą mailową otrzymujesz materiały oraz informacje dotyczące bierzących działań, wydarzeń i certyfikowanych szkoleń w których możesz wziąć udział lub odłuchac w wolnym dla Ciebie czasie.

W ramach PRZE.org masz dostęp do konsultacji, szkoleń online i networkingu przez rok za 299 zł!

Czym jest networking w

Networking to nawiązywanie kontaktów i utrzymywanie pozytywnych relacji w celu wymiany informacji oraz wzajemnego wsparcia w sferze zawodowej. Networking to pielęgnacja znajomości aby móc w razie potrzeby zwrócić się z pomocą do konkretnej osoby, która chce i może pomóc. Jest obecnie popularną metodą szukania pracy oraz pracowników. Zaletą jest znacznie lepsza widoczność naszej osoby na rynku pracy oraz mocno rozbudowana sieć znajomości z zaufanymi kontaktami biznesowymi.

eksperci

Platforma, do której możesz dołączyć jest przestrzenią w której będziesz podnosił swoje umiejętności. Dbamy, aby była PRZEprofesjonalna.

Właśnie dlatego w pełni selekcjonujemy naszych PRZEekspertów. Gruntownie studiujemy ich dokonania oraz wiedzę z danej dziedziny.

Brakuje PRZEeksperta z branży, która Cię interesuje? Możesz w każdej chwili napisać na grupie swoje zapotrzebowanie.


Natychmiast uzupełnimy mozliwy brak.

800

Rekomendacji rocznie

2000

Publikacji rocznie

870

Kontaktów rocznie

400

Wydarzeń rocznie

Specjalista marketingu i sponsoringu sportowego z ponad 10-letnim doświadczeniem. Współzałożyciel Arskom Group obecnie największej agencji marketingu sportowego w Polsce. Współpracował z najwybitniejszymi polskimi sportowcami takimi jak Jerzy Dudek, Grzegorz Krychowiak, Arkadiusz Milik oraz markami m. in. Samsung Polska, OSHEE Polska, Grupa Energa, czy Fortuna. Aktualnie odpowiada za działania sponsoringowe Kamila Grosickiego oraz Amp Futbol Polska. Wykorzystując swoje doświadczenie pomaga łączyć polskie i globalne marki z wyjątkowymi sportowcami i organizacjami sportowymi.

Amp Futbol Polska | Marketing

Konrad Cichosz

Założyciel Grupy Mzuri, pioniera na polskim rynku w zarządzaniu mieszkaniami na wynajem, która obecnie zarządza pulą 6 tys. mieszkań w całej Polsce. Dzięki sukcesie w dziedzinie najmu mieszkań, w wieku 43 lat przeszedł na emeryturę. Obecnie dzieli się swoim doświadczeniem i zdobytą w praktyce wiedzą na temat osiągania wolności finansowej m.in. w swoich książkach oraz na blogu fridomia.pl. Prywatnie pasjonat podróży.

Grupa Mzuri | Nieruchomości

Sławek Muturi

Zajmujemy się public relations, media relations, prowadzeniem social mediów, influencer marketingiem czy organizacją eventów.

Agencja Facet It | Marketing

Joanna Adamiak

Posiada 17 lat specjalizacji w systemach informatycznych dla biznesu. Od 2001 roku zajmuje się doradzaniem Klientom w zakresie systemów wspomagających controlling. Certyfikowany członek międzynarodowego stowarzyszenia praktyków controllingu ICV, członek zarządu koła ICV Warszawa, prelegent wielu konferencji z zakresu koncepcji i narzędzi w controllingu. Prowadzi zajęcia na studiach podyplomowych takich uczelni jak: SGH Warszawie oraz UMK w Toruniu. Jako Partner w Controlling Systems Sp. z o.o. uczestniczył w wielu projektach, prowadzonych przez Firmę. Obecnie odpowiada m.in. za rozwój narzędzi i koncepcji controllingowych, wspomaga controllerów łącząc „miękkie” i „twarde” elementy zarządzania. Jego pasją jest wspieranie właścicieli mikro, małych i średnich firm poprzez wdrażanie metod i narzędzi controllingowych sprawdzonych u siebie.

Controlling Systems | Informatyka

Paweł Musiał

Wspiera organizacje w budowaniu kultury ciągłego doskonalenia, wykorzystując m.in. metodykę lean management i filozofię kaizen. Doświadczenie zdobywał w obszarach opracowywania i wdrażania strategii, tworzenia i modyfikowania struktur organizacyjnych, mapowania i optymalizacji procesów biznesowych, audytów efektywnościowych, zarządzania zmianą oraz benchmarkingu. Jest współzałożycielem firmy Kaizendo i twórcą Instytutu Efektywności Zarządzania oraz wieloletnim Członkiem Towarzystw Biznesowych – organizacji networkingowej dla przedsiębiorców. Pracował m.in. dla: Asseco, Cemex, FM Logistic, Generali, Hertz, Ikea, Medicover, Nowy Styl Group, PZU, Sanofi.

Pracownia Synergii | Zarządzanie

Wojciech Suda

Od 15 lat uczę sprzedawać metodą Sandlera. Założyłem Sandler Training - TPSI, żeby pomagać swoim klientom sprzedawać łatwiej, szybciej i drożej. Często pracuję z ekspertami, którzy sprzedają, a nie do końca lubią to robić… Pomagam liderom i profesjonalistom, którzy chcą sprzedawać efektywniej... bez utraty swojej godności. Moimi zadowolonymi klientami są konsultanci, prawnicy, inżynierowie, architekci, programiści, headhunterzy, marketingowcy, dostawcy usług biznesowych, doradcy finansowi i bankowi, agenci ubezpieczeniowi, sprzedawcy B2B, przedsiębiorcy.

Sandler Training – Twarowski & Partners | Sprzedaż

Andrzej Twarowski

Właściciel agencji reklamy internetowej - www.webmetro.pl, która zarządza budżetami reklamowymi na ponad 10 mln zł i posiada doświadczenie z 50 branż. Do klientów należą m.in iRobot, Evenea, Wolves Summit, Medidesk, Moniter, Towarzystwa Biznesowe SA. Dawid od 12 lat koordynuje kampanie reklamowe i jest wykładowcą projektowania stron internetowych na uniwersytecie SWPS w Sopocie.

Agencja Webmetro | Marketing

Dawid Witych

Absolwent podyplomowych studiów z zarządzania strategicznego MBA - Oxford Brookes University. Od 2005, właściciel firmy ASPEN CONSULTING. Praktyk zarządzania, interim manager, wykładowca MBA, negocjator, mediator, coach/trener i konsultant. Realizuje projekty szkoleniowe i doradcze, które koncentrują się wokół rozwoju kompetencji menedżerskich w nowoczesnym, wysoce zmiennym środowisku biznesowym. Współpracuje z TOP menedżerami w sesjach indywidualnego coachingu i mentoringu. Ekspert z dziedzin; zarządzania strategicznego, zespołami, przywództwa w zmianie, negocjacji, sprzedaży B2B i B2C, obsługi i budowy trwałych relacji z klientami CRM, prowadzenia spotkań - wystąpień, organizacji pracy i czasu, coachingu i On the Job Training, work – life balance i work – life integration. Posiada 30-letnie doświadczenie zawodowe zdobyte w międzynarodowych korporacjach, wzbogacone o wiele szkoleń krajowych i zagranicznych.

Aspen Consulting | Sprzedaż

Adam Górecki

Przedsiębiorca, współwłaściciel Pracowni Synergii. Buduje grupę spółek Pracowni Synergii skupiającą takie spółki jak: Mangusta Group, Archinauci, Alento, Marie Zelie, MOC Euroventures. Jako architekt świetnie ogarnia rzeczywistość i łączy ze sobą różne branże tworząc w ten sposób unikalne rozwiązania. Jest praktykiem twardo stąpającym po ziemi a na co dzień pracuje z przedsiębiorcami pomagając im rozwiązywać problemy. Współtworzy środowisko MOC Poland, które korzysta z najlepszych praktyk przedsiębiorców z Singapuru. Jest współautorem książek z obszaru marketingu: "Techniki promocji sprzedaży" oraz lojalności konsumenckiej: "Konsument wierny jak pies".

Pracownia Synergii | Zarządzanie

Tomasz Ciosek

Nazywam się Agnieszka Pieniążek i jestem ekspertką do spraw relacji. Wspieram nastawionych na rozwój przedsiębiorców, którzy czują się rozdarci pomiędzy życiem rodzinnym a prowadzeniem biznesu. Wierzę w to, że mogą oni realizować w świecie misję, do której czują się wezwani, jednocześnie budując pełne życia i miłości relacje rodzinne.

Domowe zawirowania I Relacje

Agnieszka Pieniążek

Chcesz stworzyć nowy produkt, lub produkt, ten który stworzyłeś sprzedaje się słabo? Tomasz Kolaszyński nauczy Cię metody, która pomoże Ci wytworzyć nowy produkt lub naprawić już istniejący tak, że sprzedaż nie będzie udręką ale przyjemnością. Zrobisz produkt, który klienci będą kupowali nie dlatego bo ich do niego przekonasz ale dlatego, że będzie odpowiedzią na ich rzeczywiste potrzeby. Tomasz Kolaszyński nie będzie robił Ci wykładów. Pokaże Ci na konkretnych przykładach w których brał udział jak działa Customer Development. Pokaże Ci jak w praktyce zastosować tą metodę aby osiągnąć sukces czyli produkt lub usługę, która spełni oczekiwania Twoich klientów.

GoRodo | Marketing

Tomasz Kolaszyński

Betlej&Partners jest Agencją Mergers & Acquisitions z siedzibą w Warszawie. Specjalizujemy się wyłącznie w niemiecko-polskich fuzjach średniej wielkości przedsiębiorstw branżowych, które dążą do zakupu udziałów w Polsce i do otworzenia strumienia jakościowych projektów z Niemiec. Ponadto dla wybranych polskich Klientów pozyskujemy New Business w Niemczech, Szwajcarii i Austrii.

Agencja Betlej&Partners | Fuzje

Jaro Betlej

Dyrektor NPDN Studio Psychologiczne, psycholog, specjalista psychologii klinicznej, wykładowca akademicki, trener, terapeuta EMDR. Absolwentka studiów podyplomowych na kierunkach: „Psychologia kliniczna” na AMG w Gdańsku, „Diagnoza i rehabilitacja neuropsychologiczna” na UMCS w Lublinie oraz „Organizacja i zarządzanie oświatą” na Uczelni Lingwistyczo-Technicznej w Świeciu. Stale rozwija swoje kompetencje poprzez udział w licznych szkoleniach, kursach i konferencjach takich jak m.in.: „Kurs podstaw psychoterapii – Elementarz psychoterapeuty”, „Dysleksja Rozwojowa”, „Elementarz psychoterapeuty”, „Podstawy wiedzy o neurorozwoju” „Diagnostyka FASD” , „Diagnoza neuropsychologiczna dzieci,” „Więź jako czynnik chroniący rozwój”, „Integracja odruchów dynamicznych i proksymalnych”, „Terapia Taktylna”, „ESDM stopień 1”, EMDR - 1 i 2 stopień, „Kurs Terapii Skoncentrowanej na rozwiązaniach”. Jest autorką wielu programów szkoleniowych oraz współautorką 3 książek „Mruczący Kotek. Zajęcia relaksacyjne dla przedszkolaków”, „Wspólna przygoda. Zestaw do prowadzenia umiejętności społecznych” oraz „Trening Umiejętności Społecznych dzieci i młodzieży Przewodnik dla terapeutów”.

Studio psychologiczne Joanna Węglarz

Joanna Węglarz

Pracuję jako coach biznesowy z kilkunastoletnim doświadczeniem w sprzedaży. Pomagam rozwijać się młodym przedsiębiorcom, którzy startują w biznesie, albo odziedziczyli firmę i chcą dobrze zaplanować jej dalszy rozwój.Jestem tatą, mężem, miłośnikiem gór, rowerzystą, badmintonistą, perkusistą...Świetnie czuję się w pracy zespołowej- potrafię wspierać innych w znajdowaniu rozwiązań, zadawać pytania prowadzące do odkrycia właściwych odpowiedzi, budować inspirującą atmosferę i relacje w zespole.Lubię zdobywać nową wiedzę, umiem skutecznie przekazywać ją dalej, angażując słuchaczy. Miałem do tego okazję chociażby podczas Meetup'u Scrum Warsaw, spotkania dla Izby Radców Prawnych we Wrocławiu oraz kilku konferencji biznesowych.Niektórzy mówią, że wnoszę zawsze dobrą energię. Ja też tak mówię :)

Coach UP

Jerzy Cieśliński

Piotr Synowiec Socjolog i Stypendysta Erasmus w Uniwersytecie Mannheim. Pedagog z doświadczeniem edukacji wczesnoszkolnej i skautingu. Prezes w Kreatikon Sp. z o.o. funkcjonującej pod szyldami: Kraina Twórczości oraz Druk Kreatywny Technologie przyszłości zgłębia od roku 2000 kiedy zorganizował ogólnopolską konferencję Społeczeństwo Wirtualne w Katolickim Uniwersytecie Lubelskim stosując m.in. telekonferencję on-line. Pracując w branży druku cyfrowego w latach 2002-2014 uczestniczył wielokrotnie w międzynarodowych targach DRUPA w Dueseldorfie oraz realizował wdrożenia produkcyjnych systemów druku oraz serwisów internetowych w poligrafii. Instruktor Skautingu Europejskiego od roku 1997, współtwórca I oraz V Gromady Krakowskiej. Od roku 2015 wychowawca w edukacji wczesnoszkolnej. Od roku 2016 prowadzi Krainę Twórczości realizującą zajęcia robotyki i programowania w powiecie krakowskim, Muszynie oraz Warszawie. Dorobek Krainy Twórczości obejmuje m.in. prowadzenie warsztatów w Centrum Nauki Kopernik oraz podczas pikników Politechniki Warszawskiej, podczas krakowskiego Start-Up Quest czy Konferencji programowania dla dzieci w Uniwersytecie Pedagogicznym. Nominowany do Małopolskiej Nagrody Rynku Pracy w lutym 2018r. przez Wojewódzki Urząd Pracy. Organizator Rodzinnych Warsztatów Robotyki i Programowania w Akademii Ignatianum w kwietniu 2018r.

Kraina Twórczości

Piotr Synowiec

Doświadczony Interim Manager specjalizujący się w obszarach marketingu strategicznego i sprzedaży. Skupiony na usprawnianiu zastanych procesów, transferze Dobrych Praktyk i optymalizacji kosztów. Efektywny manager z dużym doświadczeniem w zarządzaniu marketingiem i sprzedażą zarówno w międzynarodowych korporacjach jak i w przedsiębiorstwach z obszaru MŚP. Kampanie, którymi zarządzał zdobyły 26 prestiżowych nagród marketingowych w tym 9 międzynarodowych. Trener, doświadczony wykładowca, autor licznych artykułów z zakresu marketingu strategicznego i sprzedaży. Współautor książki ”Techniki promocji sprzedaży“. Absolwent Canadian International Management Institute i Harvard Business School MANAGEMENT 2008™ oraz Szkoły Trenerów Wszechnicy UJ. Przedsiębiorca Roku 2019 – nagroda przyznana przez Stowarzyszenie Inicjatywa Firm Rodzinnych.

Fundacja Strategie Marketingowe

Piotr Mrzygłód

Założyciel agencji BrandUP! Wiem, co trzeba zrobić, by zainteresowany produktem klient nie poszedł do konkurencji tylko kupił na twojej stronie.

BrandUP!

Damian Lewandowicz

Magdalena jest doświadczonym menadżerem, który współpracuje z firmami z Polski i ze świata. Diagnozuje potrzeby biznesu, by umiejętnie dopasować rozwiązania wspierające rozwój organizacji i jej pracowników.Magdalena specjalizuję się w rekrutacji, doradztwie HR i szkoleniach z zakresu projektowania procesów HR, zarządzania talentami, komunikacji, organizacji pracy zespołowej i budowania relacji z klientem. Lubi wydobywać potencjał tkwiący w ludziach i zespołach. Chętnie korzysta z kreatywnych metod pracy, testuje drobne rozwiązania, które często są początkiem większych zmian.

Tobea

Magdalena Banks

Opinie o nas

KONTAKT

Masz pytania? Napisz do nas!

Siedziba TB S.A.

Towarzystwa Biznesowe S.A.

Aleja Niepodległości 245/17

Tel. 880865226

prze@towarzystwabiznesowe.pl

Nr konta: 93 2490 0005 0000 4520 1438 8101

NIP: 7010574195

REGON: 364348959

KRS: 0000612370